De klantenservice van Agis

Er zijn verschillende manieren om er snel achter te kunnen komen wat er volgend jaar weer allemaal gaat veranderen in de zorgverzekering. Veel zorgverzekeraars zullen de nodige veranderingen doorvoeren en natuurlijk wil jij ook dit jaar weer daar de beste keuze in maken. Ben jij bijvoorbeeld verzekerd bij Agis? Dan kun je een kijkje nemen op de website van Het Zilveren Kruis, de verzekeringsmaatschappij waar Agis inmiddels een onderdeel van is. Als je er geen zin in hebt om zelf alle informatie op dit gebied door te nemen, dan kun je natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van Agis. Een van de medewerkers hier zal je dan kunnen vertellen wat er voor jou persoonlijk allemaal zal veranderen. Zeker als je hier al jaren klant bent, kan dit heel erg handig zijn. Ze zullen dan een dossier hebben met jouw informatie erin. Aan de hand daarvan kunnen ze bij de klantenservice van Agis ervoor zorgen dat jij de juiste informatie krijgt. Ook voor andere dingen kun je contact opnemen met de klantenservice van Agis.

  • Wijzigingen doorgeven
  • Declaratie indienen
  • Vergoeding aanvragen

Heb jij zorg afgenomen en heb je in eerste instantie zelf de rekening betaald? Dan is er een kans dat deze alsnog vergoed wordt. Over het algemeen zal jij zelf weten wat wel en niet in je pakket is opgenomen. Ben je hier niet helemaal van op de hoogte? Dan kun je hierover contact opnemen met de klantenservice van Agis. De medewerker die jou te woord zal staan kan dan samen met jou doornemen of de zorg die jij afgenomen hebt wel of niet vergoed zal worden.

Geef een wijziging door via de klantenservice van Agis

Ondanks dat we steeds meer en meer dingen gewoon online kunnen doen, vinden toch nog steeds mensen het heel erg prettig om de klantenservice van Agis te kunnen spreken. Het maakt dingen vaak een stuk duidelijker omdat er toch wel de nodige uitzonderingen zijn. Wil jij bijvoorbeeld een wijziging doorgeven? Dan kun je dit via je profiel op de website doen. Het is echter ook mogelijk om de klantenservice van Agis te bellen en het op die manier te regelen. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice van Agis, dan zal je een keuzemenu te horen krijgen. Dit hebben ze natuurlijk met een goede reden ingesteld. Veel mensen nemen met uiteenlopende vragen contact op met de klantenservice van Agis. Door jou een betere kans te geven dat de medewerker jou ook daadwerkelijk verder kan helpen, zorgen ze ervoor dat je door middel van het keuzemenu direct in de goede richting gaat. Heb je geen zin om dit helemaal af te luisteren? Neem dan eens een kijkje op de website van De Klantenservice. Hier vind je de keuzemenu’s van uiteenlopende bedrijven in Nederland uitgewerkt en natuurlijk hoort Agis daar ook bij.

Agis, onderdeel van Het Zilveren Kruis

Wanneer je op zoek bent naar de contactgegevens van de klantenservice van Agis, dan zal je deze niet langer online vinden. Dit komt omdat dit bedrijf inmiddels is overgenomen door Het Zilveren Kruis en dus neem je eigenlijk contact op met de klantenservice van deze verzekeraar. Ze bieden wel dezelfde soort pakketten aan, dus je zult nog zeker in staat zijn om de zorgverzekering te krijgen waar je naar op zoek bent. Of je nu al jaren klant bent bij Agis of dat je over een van de producten meer informatie wilt, bij de klantenservice van Agis of Het Zilveren Kruis ben je aan het juiste adres. Neem dus vandaag nog contact met ze op en ontdek meer.